onsdag 7. januar 2009

Vintersti

Ideen bak bildet var å få til et stemningsfullt bilde av naturen. Bildet er tatt med kompaktkamera. Komposisjonen synes jeg er ganske interessant. Skrålinjene og trærne gir det hele et litt majestetisk uttrykk. Siden bildet er tatt i et froskeperspektiv, virker trærne mye høyere og skumlere enn de egentlig er. Fottrykkene er med på å forsterke dette kjølige og mystiske uttrykket. Alle momentene i bildet fungerer bra sammen. Lyset i bildet er et naturlig lys. Den lyse himmelen fungerer bra sammen med snøen og som en kontrast til trærne.
Kategorien til bildet er Øyeblikk. Jeg er førnøyd med bildet som det er, og jeg har lært at det finnes fine ting å ta bilder av overalt.

1 kommentar:

Eirin sa...

Eg likar dette bilete veldig godt. Det har en vakker komposisjon, og eg likar spesielt godt lyset og hvordan spora skapar rom og spenning i bildet!