mandag 11. mai 2009

Selvvalgt fototema




Som siste oppgave i Trykk & Foto skal vi ha en selvvalgt fotooppgave. Jeg har valgt temaet: Vår. Jeg valgte dette temaet fordi jeg er glad i våren og på denne tiden av året bugner det av liv i hver en krok. Her er arbeidsplanen min:

Onsdag 13.mai:
Denne dagen skal jeg ut og fotografere. Jeg vil hovedsaklig ta bilder av natur, blomster, trær og gjerne ta en tur til en strand i nærheten. Jeg ønsker å ta litt ulike bilder, noen med masse farger, noen med mindre farger, nærbilder og gjerne noen panorama bilder.

Mandag 18.mai:
Denne dagen har jeg tenkt til å bruke til å fotografere noen bilder til, hvor jeg også tar bilder av menneske og kanskje noen dyr. Hvis jeg blir ferdig med å fotografere tidlig, vil jeg velge ut de tre bildene jeg vil levere og redigere dem litt.

Onsdag 20.mai:
I dag har jeg tenkt til å redigere ferdig bildene, skrive kommentarer til dem og legge dem ut på bloggen. Jeg vil også kommentere litt om selve oppgaven.

Ingen kommentarer: